Totalt antal besökare:

Inget vidare väder

Nä och som vanligt så var det fin i helgen men då jobbade jag,hoppas det vänder för jag var sugen på förnya garderoben men känslorna kallnade när jag tittade ut.

Linas matkasse kom igår så det ska bli spännande och det ser gott ut på bilderna.

Blir inte så mycket bloggande,barnen tar all tid och det är ju så det ska vara. Jag njuter varenda sekund för snart så börjar Zeline förskolan och Zeb 6 års verksamheten.

Nu ska jag laga lunch till mina små liv.

Kram

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. Kram

2011-06-28 @ 01:07:09
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh