Totalt antal besökare:

Äntligen igång

Imorse var jag på gymet, kändes sådär efter så många veckors uppehåll. Orkade inte mycket men nu tog jag mig dit så det är bara att fortsätta hela veckan.

Hela förra veckan har jag jobbat kväll så dagarna har gått till städning,matlagning och Zelines första casting hihi.

I lördags var jag ledig så vi passade på att gå ut med barnen,vad härligt det var att umgås hela familjen. Nu blir det jobb varje helg denna månad och några kvällar i veckan.

Här är lite bilder på lördagens utflykt till djurgården.













Härligt väder och god mjukglass hade de där.

Nu ska jag fixa mig och gå ner o handla lite inför middagen som den här veckan blir från Linas matkasse.


Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh