Totalt antal besökare:

God morgon och hej...det var länge sen

Ja verkligen länge sen men nu ska jag inte berätta anledningen,orkar inte och dessutom så sitter lillan bredvid och vill gärna trycka på tangenterna så det får bli en snabbis och en början på bloggandet igen.


Idag ska jag som många andra helger jobba,när det är sånt här väder så får man inte dålig samvete för att man gör det. Menar att jag inte tänker på vad man hade kunnat göra med familjen istället.

Appropå annat så är jag numera BLOND!!! gjorde det i Peru dagen innan vi åkte hem men måste säga att jag inte passar i det så nu har jag bokat tid till slutet av denna månad för att gå tillbax till brunnet. Nä inte hade jag roligare som blond :-) får se om jag lägger upp bilder senare.


Nu har min son vaknat så nu ska jag mysa med barnen sen blir det jobb till i kväll.

Kramar på er och ha en trevlig helg ;-)


Karen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh