Totalt antal besökare:

Att spela bingo

Helt apropå ingenting, så gick jag förbi en bingohall häromdagen,trodde att de hade stängt igen sånt. Men de finns tydligen kvar, jag kan se framför mig hur ett gäng pensionärer sitter där och ropar -BINGO! Det känns inte som att yngre generationen gärna går dit och sätter sig, men däremot har jag fått för mig att nät bingo är mer attraktivt för unga eller? Hur många av er har spelat, eller kan tänka er att spela bingo?

Jag gjorde faktiskt det för inte så länge sedan,fast på nätet alltså och det första som hände var att jag vann ett par hundra lappar....nybörjartur kanske? Tack och lov för internet bingo, det har tidigare känts tabu att spela bingo pga åldern!!! Men nu kan jag ju spela "anonymt", ska faktiskt köra en omgång nu innan älsklingen kommer hem.
Det var nog det jag hade på hjärtat idag,nu ska jag in och prova lyckan :-)

Det finns många bra "bingo" sajter att gå in på, så lycka till för er som också tänker spela bingo.


Trevlig helg och bingo på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh