Totalt antal besökare:

sjuk

Sitter i köksbordet med en stor kopp varm te o honung och alvedon. Har inte sovit bra inatt,hade jätte ont i halsen och feber ush ush och jag som skulle jobba helgen.

Vi firade som sagt min bror här igår och det var trevligt förutom att min söta bror bara satt och läste en bok han inte kunde släppa synen från,tom när vi sjöng för honnom läste han den hahaha har aldrig varit med om nåt lknade.


ok orkar inte mer måste lägga mig. kom gärna med förslag om vad jag kan drick/äta för att bli frisk.
Provade det här igår och det var äkligt!! men vad gör man inte för att bli frisk.

Kram

Kommentarer
Postat av: nora

Hejhej, bra då är jag inte ensam om det..jag tkr det är sjukt fult och dyrt..folk kastar pengar..eeuuww!!



Tack desamma,kram!

2010-10-30 @ 16:33:11
URL: http://oonlynora.blogg.se/nora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh