Totalt antal besökare:

På bättringsväg

Jag tror att jag håller på bli frisk,har nyligen tagit ett snabb bad med ansiktsmask och fotpeeling och det var jätte skönt(undrar varför man inte gör det oftare) Jag hinner aldrig ta ett bad nu för tiden. Förut badade jag varje dag..älskar det!!

Alla fall, ringde inte till jobbet idag för att sjukanmäla mig i morgon för jag tror jag ska klara av att jobba de få timmarna på kvällen(inventering).

P kom hem tidigare från jobbet idag för han kände sig dålig(har nog smittat honom) sen åkte han med Zeb till mormor där han ska sova i kväll. Han blir så glad när han ska dit...han bara längtar så fort jag frågar om han vill åka till mamita som han säger.

Så i kväll är det bara ett barn som ska nattas och dessutom är det lättare att se på vuxenfilm(inte porr) med en bebis som inte fattar lika mycket om det är läskigt o så.
Idag har vi två filmer att välja på,vi får se vad det blir.

Och mina vänner,jag vet att ni kommer in o läser då o då :-) Vore kul om ni kunde prenumerera på min blogg(klicka på följ bloggen rutan till vänster). Då missar ni inget och snart åker jag iväg en hel månad så jag kommer blogga från andra sidan jorden ;-)

Okej allihop dax för mig att slökolla lite på tv medans jag kan(Zeline sover ju). titta in lite senare för att se vad det vart för film.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh