Totalt antal besökare:

Oj vad tog den här tiden vägen!

Hallå :-) vart tog tiden vägen,klockan är redan 13 :-O. Känns som jag vill skriva massor men har två busiga barn att hålla koll på hemma. Japp Zeb är hemma idag med för jag tyckte inte han verkade helt frisk. Sen har han simning imorrn så helst vill jag att han ska hålla sig frisk till det.

Igår kom P hem från jobbet med en överraskning till Zeb...en racerbana.Oj vad han vart överraskad och så glad att han inte visste vart han skulle ta vägen. Efter maten stängde killarna in sig i rummet för att leka med den(ah jag fick gå in en snabbis för att ta kort). Titta:


Klockan 20 var det läggdags för barnen och vi tog var sitt barn,jag Zeb som varje kväll.Vi gick till badrummet för att borsta tänderna och han var väldig sprallig så jag sa till han med bestämd röst att lägga av,han gick till pappa och viskade att han var ledsen på mig. Efter ett par minuter tjat om att komma till mig så gick vi in i rummet för att läsa bok men han ville inte ligga o titta om han brukar
-läs bara,jag vill inte se på bilderna
-ok,sa jag o fortsatte läsa

efter en stund frågade jag om vi skulle bli vänner
-Nej!
Jag fortsatte o läsa sen frågade han mig med huvudet under täcket
- mamma...vänner
Jag tänkte innan jag svarade
-nej,du ville ju inte när jag frågade
så fortsatte jag läsa och drog täcket över sig ännu mer och smågrät

Jag förklarade för honom att jag också kände mig ledsen när han inte ville bli vän med mig igen och fortsatte läsa....någonstans där somnade vi Sen kom P och väckte mig vid nio för att se mitt program "svenska hollywood fruar",senare på kvällen hör vi att Zeb har mardrömmar o gråter så P går dit men kan inte trösta honom så jag kommer in och han gråter högre och vill kramas.

Jag fattade direkt vad det berodde på MIG!!!! för att inte vi hade blivit vänner,jag fick så dålig samvete och vi kramades,pussades sen somnade han gott.

Min lilla corazon(hjärta på spanska),tänk att det blev så fel. Jag ville bara få honom att förstå att man inte bara kan göra som man själv vill när man vill.

Detta vart ju långt,orkade ni läsa?

Kram


Kommentarer
Postat av: ÅSA





Nu är Dagens Bloggar klara!!



Gå in och titta vilka som vann!

Om inte du var en av de 3 lyckliga kommer en ny chans inom kort!

2010-11-09 @ 15:41:12
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Postat av: Siri

Hej!



Du är vidare i tävlingen om att vinna reklam och länkningar på min blogg. Här kan man rösta på din blogg. http://sirianna.devote.se/blogs/6658372/dags-att-roesta-.htm#WriteComment



Lycka till! :)

2010-11-09 @ 15:49:03
URL: http://sirianna.devote.se
Postat av: ciccemoberg

någon som vet vart man kan köpa BRA färgade linser ? :)

2010-11-09 @ 16:57:39
URL: http://ciccemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh