Totalt antal besökare:

God morgon

Nu vart man väckt av barnen och jag har svårt att somna om,varför kan de aldrig väcka pappa för???
Jag ska ju iväg o jobba och vill sova en stund till.

Den här veckan har jag fått två trevlig överraskningar först så har jag vunnit en skiva HÄR och sen så fick jag ett trevligt mail om att jag blir en av testpiloterna till sempers nya matkoncept Små folk.

Kul va? jag vinner aldrig sån här annars men två på en vecka är ju otroligt roligt :-)

För övrigt så har jag haft en bra vecka,mycket att göra och ingen tid över till bloggen.
I fredags fyllde min kusin 16 så vi var där och grattade. Rolig grej som hände var att både jag och hans lilla syrra köpte samma parfym till honom hahaha. Bilder har jag men hinner inte med det nu,fast de är inget vidare bra då de är tagna med min dåliga mobil som ska vara bra !

Jag tränade tre gånger den här vecka med min PT och OJ vilken träningsverk ajajaj vad hon kör med mig. På måndag är det dags igen.

Nu är det dags för frukost men ikväll ska jag vara lite mer aktiv med bloggen.

Ha en bra söndag allihop!


Kram

Kommentarer
Postat av: mirjana

fin blogg

2010-11-22 @ 17:36:19
URL: http://zajkovic.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Tack för att du varit med i "Veckans blogg".

Nu ligger det tre vinnare länkade på hos mig - kanske blev det just din blogg!



Passa på att anmäla dig till nästa veckas tävling!



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2010-11-22 @ 21:19:41
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: matildarosqviist

hoppas du sov gott ^^

2010-11-28 @ 10:31:29
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh