Totalt antal besökare:

23/3

Vaknade med lite ont i halsen idag :-) så nu är det på väg åt rätt håll. Idag är mitt projekt att tömma flyttlådorna i köket(3kvar),igår vart jag klar med zebs lådor.

Skönt blir det när allt är klart här hemma så man kan koppla av och bjuda hem folk. Förutom kartongerna så har vi en lista med sånt som måste köpas.



Så här söt var min son imorse, här säger han att pappa måste skynda sig för han vill inte komma försent till dagis :-(

Nu till något annat, har bokat tid hos Karins Nagelhörna. Har varit utan naglar i 3 månader så nu är det dax :-) lagom till min födelsedag.

Och här ett kort på Zessan taget igår.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh