Totalt antal besökare:

God morgon......

Jaha har suttit med min Mac och försökt lära mig den men kommer ingen vart. Har haft den sen mars och har inte förstått mig på den än,sjukt.....är jag såå trög eller??

Alla fall var hos läkarn igår och blev sjukskriven 2v fram sen är det havandeskapspenning som gäller. Känns bra för annars vet jag inte vart jag hade tagit krafter ifrån. I natt har jag haft ont i magen och knäna. Kan jag inte få ett enda smärtfri dag?? Hoppas på kompensation av en smidig förlossning i alla fall.

Jag älskar choklad, älsklingen köpte en ask Anthon Berg sååå gott,sitter här nu och smaskar mmm.

Nu ska jag pussla lite med zeb som har tröttnat på tv:n

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh