Totalt antal besökare:

Lite blandat info

Nu sover båda barnen och för en gångs skull har jag inte somnat med dem ;.D

Mamma och min lillebror var här en stund,hon gjorde "chicharrones" kött man saltar och steker  tills de får en typ krispig yta. Jag stekte pannkakor som efterrätt med glass,fast jag var duktig som inte tog pannkakor. Måste få bort magen och nu har jag inte promenerat på två dagar då jag har ont i halsen.

I måndags kom min söta vän förbi med sin hoj,vi lunchade och hade lite tjejsnack (väldigt länge sen vi hade det),när jag skulle hämta Zeb passade vi på att fota oss med hojen.


Den väger 300 kg!!

Eftersom det var fint väder stannade vi kvar i parken efter dagis och lekte med Zebs vänner en stund

Sen blev det nyttig mat hemma :-D lax med fullkornsris för mig och basmatiris till Zeb


sen har jag inte gjort så mycket mer den här veckan då jag känner mig hängig och vill ta det lugnt så att jag inte blir sjuk.

Sov gott mina vänner ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh