Totalt antal besökare:

Chokladmässan 2010

I fredags bestämde jag mig för att åka till chokladmässan eftersom helgen skulle bli omöjlig då jag jobbade.

Jag tog med lille bror och Zeline medans mamma och Zeb var i kulturhuset. Inga köer in på mässan och lagom med folk.

Här är mina egna bilder från den dagen:






Ovan:minst 80% var choklad och resten var av annat ätbart ting,otroligt fint va?


Världens största chokladfontän!!! och min söta bror :-)













Det var det,längtar till nästa år men tills dess får man ju besöka chokladfabriken så länge.

Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Hitta på något till Halloween, det kommer sonen din att uppskatta helhjärtat tror jag. Barn gillar Halloween, det blir jättekul. Det måste ju inte vara megastort utan så enkelt som mörkt marinerade kycklingvingar (fladdermöss) med nudelsallad (masksallad) osv.



Det är bra med båda mina söner, vet inte vilken av dem du menade ;-)

2010-10-18 @ 11:13:55
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Ja okej, jo, det är bra med yngsta sonen, just nu sover han middag och senare ska vi till Öppna förskolan. Operationen sker i höst och det är ett ganska litet ingrepp, men nog nerverande för mig som förälder..:-P

2010-10-18 @ 11:59:26
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: petra

svar: tack så hemskt mycket :) tänk vilka under man kan göra med bildredigeringsprogram :)

2010-10-18 @ 14:09:32
URL: http://eldlijan.blogspot.com
Postat av: Stephanie

Emma-Lou!! vad Sthlm är litet, hon är ju en vän från gymnasietid :o))

2010-10-19 @ 21:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh