Totalt antal besökare:

Skriver av mig !

Vaknade nyss,hade tänkt ligga kvar i sängen men ska nog ut o gå istället,får se om jag tar mig till gymmet.

Jag har jobbat hela helgen och jag bara undrar: Vad F-n ska man ut o handla om man inte klarar av att stå i kö, ALLA vet väl att går man ut i affärer på helgerna så är risken STOR att det är långa köer till kassorna.
Och måste man handla får man då acceptera läget och inte kasta kommentarer eller vara irriterad mot försäljaren :-(

Vi gör allt vi kan för att det ska gå fort men det finns kunder som tar lite längre tid än andra pga av returer,frågor,har inte tagit fram plånboken och måste gräva i väskan mm.

Såå... nu fick jag skriva av mig lite om helgen :-) Nu ska jag njuta av ledigheten tills nästa helg och då är det lönings helg det innebär dubbelt så mycket folk som är ute o handlar och självklart längre köer,gilla läget el stanna hemma.

Kom ihåg att det är INTE är butiksbiträdets fel om det är långa köer,en vara är slut,brist på personal!!!

Ha en trevlig dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh