Totalt antal besökare:

Hallå

Nu är det fredag och vi sitter framför tv:n ,Zeb tittar på scooby doo,P håller på jobbar med datorn och jag bloggar :-) Zessan ligger o sover i vagnen,hon är så söt


Idag har vi varit hemma hela dagen,man blir ju inte sugen på att gå ut i detta väder.
Så jag o Zeb ha lekt med djuren och sen tittade vi på film och åt popcorn.


Visst är jag cool mamma?

Igår var mamma här med sin vän Vania och som jag sa fick Zeline presenter av henne,en mjuk filt med björnar på och ett gosedjur


Sen har ju Michels(min lillebror) pappa kommit hem från spanien och tog med sig lite kläder därifrån till barnen


Nu ska Zeb nattas

kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh