Totalt antal besökare:

Helgen

I fredags kom älsklingen hem tidigare från jobbet och vi bestämde oss för att gå en sväng,vi gick en stund till parken så Zeb kunde leka en stund
Hans vantar blev blöta så han fick låna mina :-)


Sen var vi i Nacka forum för att käka (Burger king),men kom därifrån med varsin telefon.
Min telefon börjar bli gammal och se så det var på tiden att skaffa en ny.
En Sony Ericsson Vivaz vart det,höll på hela kvällen och lära mig den(därför vart det inget bloggande) men kom ingen vart. På morgonen skulle jag iväg o jobba,står på busshållplatsen och ska skicka iväg ett sms så jag kon betala resan MEN...fattade inte hur man gjorde. Bussen kom och jag förklarade för chauffören att jag köpt en ny mobil och förstod inte hur jag skulle skicka iväg sms:et men skulle göra det på vägen. Kan säga att jag inte klarade inte det,väl i slussen så kom jag på att om jag sparar nr först så kanske jag kan ta det den vägen :-) Det gick!! men har fortfarande inte kommit på hur man skickar till andra nr eller svarar på ett sms.
Hahaha låter ju sjukt har man blivit så gammal att man inte förstår sig på de nya tekniken,säkert hade min lillebror som är 11 år klarat det bättre än mig.

I lördags var det första gången jag jobbade sen Zessan kom,det var kul att få göra annat. Det vary en av butikerna i stan,sjukt mycket folk redan vid öppningen.Det var ju lönings helg.

Jag jobbade bara 8-12 sen kom min älsklingar och hämtade upp mig för att åka till Naturhistoriska, på vägen di kom vi på att det var ju dax för lunch så vi vände och åkte till Djingis kahn ,där har de stor buffe och massor med frukter som efterrätt,sååå gott.




Vi hade väl så trevligt man kan ha som småbarnsföräldrar :-) , mitt i maten ville Zeb på toa och göra nr2,medans P var på toa med honnom började Zessan göra nr 2. Man blir ju inte sugen på fortsätta äta precis.

På Naturhistoriska!!

Zeb tyckte det var jätte kul och sprang runt som en förvirrad höna :-) om man nu kan säga så hahaha




Tyvärr är bilderna suddiga,tror man ska kunna ställa in det i nya kameran.Det måste kunna gå med tanke på att den mobilen har 8.1 megapixel.Men som sagt har mycket o lära mig när det gäller ny phonen.

Nu har Zeb och P gått o tränat och Zessan håller på  vaknar till :-)

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh