Totalt antal besökare:

Hemma från promenaden

Kom hem för en stund sen från 1 timmes promenad, vad skönt det känns när det är gjort. Man känner sig piggare,freshare.

Känns så skönt att jag kommit igång nu. Man är ju så löjlig och tror att det ska synas på 3 dagar, springer fram till spegeln men man ser ju bara en slapp mage och fett valkar....nä ush de ska BORT!!!!!



När jag kom hem gjorde jag smothie:

1/2 dl  frysta hallon

1 is bit

1/2 banan

lite goji bär

1 dl vanilj yoghurt

flytande honung


Sååå gott!



Nu ska jag hoppa in dushen.

Kram


Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

åh vad gott med smoothie

2010-03-31 @ 10:49:17
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh