Totalt antal besökare:

Vad är det för väder!!!!

Snart mitten av juni och sommaren känns låååågt bort. Zeb verkar må lite bättre,han var dålig i magen och kräktes igår,tror  att det var all mat o sött han stoppade i sig i onsdags.

Vi har inte gjort så mycket på sista tiden men nu hoppas jag på bättre väder så man kan åka till kålmården snart. Semester blir det nog i slutet av juli(kanske),just nu jobbar jag helger och P är med barnen men på lördag blir jag hemma eftersom P har sjukt ont i ryggen och kan knappt bära lillan.

Lägger upp lite bilder så att mina vänner och släkt i Peru kan se barnen :-)

Zeb dansar på Stephanies student


Så här sött sover de tillsammans( ser ni hur de håller varandra i handen)


LITE BILDER FRÅN MORS DAG!!!



Min älskling gav oss en god frukost och varsin bukett(mamma sov över),sen gjorde han som alltid god mat.

På morgonen hade Zeb avslutning på sats kids så först var vi där och mamma åkte med Michel till hans match sen kom de tillbaka på kvällen för middag.

Foton från Sats kids


Zeb sträcker på sig

SEN GICK VI PÅ NYCKELVICKENS DAG

P väntar vid hoppborgen på Zeb

Fiskdamm såklart
De här fyra åkte förbi

Picknick

Lek

Trolleri med vita duvor



Sen var det middagen som jag visade högre upp!

Är dålig på att uppdatera direkt men bättre sent än aldrig....eller hur?

Idag blir det en väldigt lugn dag,Zeb är på bättrings väg men jag har sjukt ont i halsen när jag sväljer och P ont i ryggen (sjuka familjen).

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh