Totalt antal besökare:

Idag blir det av!!!

Vad blir av??? JO!! vi ska bila till franska rivieran, skulle gjort det igår men jag fick ont i magen och vart illamående så jag somnade vid 19 och vaknade för 10 min sen.

Igår fick jag lite panik,eftersom jag inte känner mig så fin i magen efter graviditieten så vill jag inte visa mig i bikini än så jag bestämde mig för att åka till stan o leta efter ett bad linne. Jag hade sett en på Twilfit som jag kunde tänka mig och trodde verkligen det skulle gå fort att handla o hem igen för att börja våran bilsemester men jag hade sååå fel.

Väl i stan började jag med Åhens....nej Panos emporio hade ett linne men den åkte bara upp och blottade hela min mage :-( Vidare till Kapphal..nej Lindex...nej, Gina tricot,Mango,Esprit,stadium nej nej nej gick till Twilfit där jag trodde skulle hitta men NEJ allt var på rea och stl slut.

Höll på att ge upp och ringde P för att berätta och han tyckte jag skulle in på NK,oj NK hade jag ju glöm helt och där var sista chansen att hitta något. Gick upp på bad avdelningen OCH.....taraaaaa där hittade jag den perfekta badlinnet med underdel. Så snygg och röd precis som jag gillar och push up!!!

Så idag åker vi johooooo,det ska bli spännande,roligt att bila med barnen. Hade tänkt smsblogga men vet inte om det kommer funka då min mobil är konstigt,men jag tar med kameran och datorn så jag ska lägga in bilder när vi kommer fram till målet Menton i Frankrike.

Nu ska jag sätta fart men först en alvedon,har fortfarande huvudvärk sen igår.


Kram till alla !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh