Totalt antal besökare:

Kanske tillbaka med bloggandet!!

:-) Idag är det första gången jag känner att det finns tid till lite bloggande. Nu börjar jag komma in i rollen som tvåbarns förälder. Zessan ligger och sover och jag är klar att gå ut på en promenad snart.
Har sen den här månaden började gått ut mer,känns så skönt. Väntar bara på att snön ska försvinna så jag kan börja gå längre sträckor, just nu får man trycka sig fram i snön :-O
Zessan är helt underbar och söt,kul när det händer mer nu,hon ser och ler. Vill gärna vara i armarna hela tiden(även när hon somnat) så fort man lägger ner henne vaknar hon arg,samma sekund jag tar upp henne slutar hon låta och somnar om hihi så gulligt.
Hon har inget namn än,väntar på att älsklingen ska bestämma sig. Namnet som står högst upp på min lista är Zeline, men han gillar inte det så mycket så mitt nästa förslag är Jaqueline. Hans förslag är Zara som jag inte alls gillar. Det ska bli spännande att se vad det blir.
Hoppas hoppas på ZELINE!! (han måste väl ge med sig nån gång :-) ) Tänk om man fick helt fria händer att välja namn eftersom man har varit den som burit barnet i 9 mån,för att inte prata om förlossningen.
Menar att mannen skulle ju kunna säga typ - Okej gumman, du får välja namn för det är du värd :-)
Hur som så lägger jag upp lite nya bilder på Zessan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh