Totalt antal besökare:

22/2

Idag är Zeb hemma,han är förkyld och febrig :-(. Helgen blev inte som planerad,i fredags kom älsklingen hem från jobbet och föreslog att vi skulle ut och äta,ha det lite mysigt med barnen men klart att det inte vart så...Zeb tyckte inte om sin mat och ville resa sig från bordet,satt snett så han nästa ramlade hela tiden. Zessan ville bara vara i mina armar så jag försökte äta min planka med en hand som kallnade och inte och då tappade jag suget. Vi åkte hem och tyckte att vi kunde lika gärna ha ätit hemma. På lördagen så var planerna att åka till naturhistoriska men med ovädret så stannade vi hemma. Efter ett tag så tänkte vi att något måste vi göra så vi gick ut för att åka pulka.....men det var alldeles för kallt så vi gick runt huset och hem hahaha vad gör man(det vart en sväng alla fall).
Jag tog lite bilder på  vägen :-)

gården

Det ska vara en parkbänk under all snö


För mycket snö,vart ingen bra fart på åkandet.

Igår söndag åkte grabbarna och tränade på Sats,Zeb går på sats kids ocj jag tog en sväng i Forum. Senare åkte vi till min mamma och åt sen gick jag och P på bio som vi velat göra länge. Första gången vi lämnade Zessan så länge.Men det gick bra.

Vi såg filmen Farsan,den var rolig hahahaha Farsan och Torkel knutson gör hela filmen rolig.
Sen hade vi tänkt sola i Hornstull men såg lite skabbigt ut där så vi åkte o hämta barnen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Natta, Amandas mamma

Hej gumman vilka fina bilder, hoppas ni mår bra.



Tänkte höra om du ville komma hem till mig på söndag på Tupperware party klockan 15?

Det finns jätte bra barn grejer, särskillt för småbarn. Hör av dig om du vill komma, vill du ta med dig någon så går det bra.



Kram

2010-02-23 @ 21:44:55
URL: http://mammanatta.com
Postat av: Maria

Härliga vinterbilder, även om jag e trött på snö nu! :)

2010-02-24 @ 10:04:19
URL: http://www.glawe.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh