Totalt antal besökare:

10/2

Oj var det 3 dagar sen sist :-O   Tiden går ju fort. Den här veckan har jag varit mer aktiv :-)
I måndags åt jag en sallad till lunch tog en sväng till Nacka Forum där jag köpte nya skor som är såå sköna från redfoot de kallas Zippy boot.
Hittade lite till Zessan också :-)

De två tvådelade setet var till special pris 49:50,så jag köpte båda färgerna. De rosa tightsen och toppen kunde jag inte låta bli så söt. Båda kommer från H&M.
Senare på kvällen åkte P till gymmet och tog med Zeb så jag passade på att ta en promenad.

Igår åt jag en jätte god sallad till lunch sen gick jag i en timme
efter det gick jag till Forum och träffade en av mammorna från Zebs dagis, Lindex skulle byta butik så de satte ner lite kläder och då kunde jag inte låta bli att köpa en body och klänning.

Nu sitter jag här och dricker vi varm choklad  som älsklingen köpte till mig igår eftersom jag var sugen på det och inte kunde åka till chokladfabriken. Det är så gott,man häller ner chokladen i en kastrull och blandar med mjölk.


Nu ska jag mysa med Zessan.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh