Totalt antal besökare:

Long time no see

Hallå där, Mina dagar just nu är fullspäckade med barnsjukdomar,träning,planering och shopping inför resan som bär av den 13 dec. Det får ni inte missa då jag åker till Sydamerika- Peru i en hel månad!!! det ska bli så skönt och jag ska fota så ni får se vad vi har för oss.

i övrigt ha vi kommit in i en svacka med sjukdomar så båda barnen har varit hemma och jag har inte haft tid eller ork att öppna datorn.

Förra vecka lämnade jag in min mobil IGEN!!!!! ja sony ericsons vivaz  som filmar med HD (enligt reklamen)
Världens sämsta mob. P fick tillbax sin efter 4v lagning men han fick en hel ny och när vi kommer hem förväntansfulla och ska ladda så..... GÅR DET INTE!!!!!!! så dagen efter lämnade vi in den IGEN.

KÖP DEN INTE!!!

Har hört fler som haft problem och lämnat in den på lagning. Så nu har jag o P två gamla mobiler utan kamera. Hoppas vi får nya innan resan och då menar jag helt nytt märke för den lär ju inte hålla i peru heller :-(

Nu ska jag skynda mig in i duschen innan lillan vaknar och bara vill vara i mina armar.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lilitha

Vad spännande med resan... Hoppas ni får det bra och att sjukdomarna hinner att försvinna. Kram Lilitha

2010-12-04 @ 02:10:11
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh