Totalt antal besökare:

Älgsafari!

Igår kväll kom vi fram, jag ville verkligen inte åka hem pga vädret men som man säger "Borta bra men hemma bäst". Det är skönt att vara hemma och sova i min egen sköna säng.

Väl i Sverige var meningen att P skulle köra järnet hem men...vi åkte förstås förbi en godis affär efter bara 20 minuter i Sverige. Det var ett flygplan fullt med godis.



Vid ingången hittade jag lite reklam om älgsafari som låg 10 min därifrån med bil så vi åkte dit utan att säga något till Zeb och oj vad glad han blev när han såg älgarna och bisonoxe. Vi åkte in med bilen:









Här matar Zeb älgen.





Sen var det dags för Bisonoxe






Efter Älgsafarin år vi älg och vildsvinskorv och våffla till eferätt men det gick väldigt snabbr eftersom vi hade 4 getingar som flög runt oss hela tiden.


Sen tittade vi på getter och deras små ungar som var så söta.




Går inte och ladda mer bilder(konstigt),ska göra nytt inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh