Totalt antal besökare:

Ska snart iväg

Morgonen började lite stressigt med försovning för P så det var bara för mig att gå upp ur sängen och fixa till Zeb. Jag är alltid uppe tidigt men det vart lite sent igår och jag låg så skönt i sängen för en gångs skull :-)

Började med banangröt för Zeline igår,oj vad hon tyckte om den. Gav henne en smakportion igår kväll men fick göra mer,sen la jag ner henne i vagnen och gick min promenad. Var tillbax lagom till Hollywood fruar. Tog en dusch efter det  la vi oss på sängen o mös och tittade på gamla avsnitt av Ballar av stål.

Har lite press med att fixa middagen i kväll :-D,så jag hoppas hinna med det innan P kommer hem. Han brukar ju alltid göra det när han kommer hem,men efter helgen som var då jag jobbade och han var hemma med barnen och gjorde mer än vad jag brukar göra så känner jag att jag måste bevisa att jag också kan hahaha. Men jag är verkligen ingen höjdare på laga mat bara godsaker är kul att göra hihi.

Oj Oj Oj klockan springer iväg......ska möta syrran i stan kl.11 och jag sitter här i nattlinne :-O måste bädda sängen och fixa lite innan jag hoppar in i duschen.  Ähs ingen panik (tror jag) syrran är alltid sen så det gör säker inget.


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh