Totalt antal besökare:

God morgon

Sitter med barnen i soffan och tittar på chuginton,vi har haft en trevlig helg hittills.

Fredags morgonen började inte så bra :-( Jag brände mig med kaffebryggarens ånga.
Det har blivit som vattenblåsa nu och svider Ajjjj!!

Sen hade jag tid på Karins nagelhörna och fick mina efterlängtade naglar :-), Selda som fixar mina naglar är jätte duktig. Jag är så nöjd med dem:


När jag kom hem ringde en vän som kommit hem från brasilien och var i närheten så de kom över med barnen(en av Zebs bästa vänner). Vi satt o pratade en stund och tiden bara gick så vi bestämde för att äta tillsammans :-)
Vi gick ner till Maxi och kom fram till att äta tacos.

Våra barn leker så bra ihop,det är skönt så slipper man oroa sig för att de ska bråka och det ska gråtas hit o dit.



Vi hade en jätte trevlig kväll med dem,när de hade gått hem tittade vi på Solsidan på tv4. Riktigt rolig program för dem som inte sett den - Titta på det! fredagar 21.30.


Igår lördag så var vi bjudna hem till min moster i täby på lite påskmat,alla skulle ta med sig något som knytkalas. Det var trevligt,hade tur med vädret så vi kunde sitta ute och barnen hoppade i stora studsmattan de hade på tomten.De fick också leta efter påskägg ute i stora tomten.

Eftersom de håller på renoverar huset jobbade de lite samtidigt med att elda kvistar från trädet de sågat ner. Mysigt med brasan då det började bli kallare senare på dagen.

Nu ska jag göra ordning mig och åka o jobba.


Ha en trevlig påskfortsättning :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh