Totalt antal besökare:

fullt upp

Har inte varit så aktiv i bloggandet,det beror på att jag har mycket att ta tag i hemma. I tisdags kom de för att lägga ny golv i köket och vart klara igår så nu ska jag forsätta med städning och uppackning av lådor.

Har inte gjort det på ett tag,tur att man har en kläddkammare som man kan slänga in allt så länge.

Kommer med bilder från köket senare,det är en stor förbättring nu,visst hade jag velat ha något annat men det är hyresvärden som fixar och då har de ju standarmaterial som man får välja på och det är ju inte världens finaste precis.

Har inte varit på promenad varken igår el idag(kanske blir det senare idag).

Lillan sover så jag måste passa på med städningen nu.

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh