Totalt antal besökare:

Blir nog gymet idag

Sitter här och väntar på att mannen som byter kakel i köket blir klar så jag kan ta mig till gymet, han var här igår och rev bort de gamla och spacklade. Nu sätter han upp de nya men blir inte klar förrens imorrn.
så här såg det ut igår när han höll på:

Nu blir det avlånga plattor istället.


Igår på förmiddagen var jag på Nytorget med syrran och några vänner,det var så skönt väder och vi satt på uteservering. På vägen hem gick jag in i en liten glassbar mittemot lekparken där de hade cocos och saffrans glass,det känndes färskt och smakrik.

Senare hemma åt vi lamm som älsklingen lagade i ugnen med potatis,morrötter,rödlök och tomater. Han bara fixade ihop nåt utan recept och det vart jätte gott.Det smälte verkligen i munnen, till det vart det hans goda tsatziki:

Ikväll kommer jag lägga upp bilder på nyttigare pannkakor som P gjorde härom dagen med färska frukter.

;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hyresrätt eller??

2010-04-18 @ 00:05:57
URL: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh