Totalt antal besökare:

Blandat snack

Åhh vad skönt det känns nu när våren är här,solen skiner och människorna är glada :-)
Men imorse när jag tog min promenad var det så kallt att jag inte hade nån känsel i mina lår.
I morgon ska de byta kakel i köket vid 8 tiden så jag ska försöka gå ut tidigare och på onsdag kommer golv läggaren...u händer det grejer här hemma :-) snart blir det ett hem att trivas i:-)


Till annat.....
I lördags kom släkten och firade mig,hade en jätte trevlig kväll(tyvärr inte många bilder).Innan maten hade vi cranapper med räkröra och pisco sauer (peruansk drink gjord av sprit,lime,socker,äggvita och is som man mixar)P gjorde laxpasta som alltid blir lika gott och vi drack två olika sorters vitt vin och båda var goda(missade skriva upp va de hette). Till efterrätt blev det äppelpaj:
Här är lite bilder från kvällen


Fick ett fint halsband av min moster från pilgrim. Och blommor från resten av släkten.

SÖNDAGEN EN HÄRLIG DAG MED FAMILJEN!!

Vi tog en lång promenad ute i det härliga vädret,Zeb hade spark cyckeln med sig.



Nu blir det mat!

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh