Totalt antal besökare:

Tiden går fort.....

Har nu suttit framför datorn sen i morse,helt sjukt vad tiden rinner iväg. Gick igenom lite bilder från min resa till Peru..... vill åka dit NUUU!!!! Tänk om det var lika varmt här vad skönt det skulle vara. Hur som... hittade ett par fina kort som ger mig massa fina minnen. En av dem är på min morfar som dog för snart 2 år sen,han vart 94år. Levde ett hälsosamt liv full av glädje. Han var/är en mycket viktig person i mitt liv som jag sett som en pappa då jag aldrig haft kontakt med min sk far. Jag är glad att Zeb fick träffa honnom 2 år i rad inna han gick bort. Morfar kommer alltid finnas i mina tankar.... älskar dig.


Jag borde nog börja göra ordning mig,hämta zeb på dagis så vi kan åka till Ikea,ska köpa nya täcken och kuddar för att se om det hjälper mot allergin som jag får när jag lägger mig i sängen. Vi har dun täcken och kuddar och visst har jag misstänkt att det är det men aldrig gjort nåt åt saken. Fortsätter allergin då är nästa fråga om det är hästens sängen som är bovven. Hoppas inte för den är så skön att sova på. Dessutom har de sagt att det inte ska vara problem för de som har häst allergi men man vet ju aldrig.

Kikar nog in senare

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh