Totalt antal besökare:

Morgon kl. 08.20

Vart ingen blogg igår kom hem vid 19.30 och var helt slut. Fredag morgon började bra,var hos frissan(Björn Axen) kl.9 och klippte av en decimeter!!! jag hade lååångt hår men det tycker jag aldrig själv när jag ser mig i spegeln. Det är fortfarande långt och nu med en frisyr inte bara massa hår som hänger,sen lockade hon håret och kammade ut,jag är super nöjd. Hon är jätte duktig. Här är lite bilder på mitt vackra hår(ser inte ut som mitt)
Här är en till
Tänk om man kunde ha det så varje dag. Efter att ha varit där 1 1/2 timme så hade jag en timme på mig att åka till Solna c så jag gick in i PK huset och ner till Gina Trikcot för att titta lite,provade några plagg och köpte en. Sen gick jag mot t-banan i kungsan...skönt tänkte jag,hade ju en halv timme på mig att komma till Solna C och det tar ca 10 min dit så god om tid fanns,satt och vänta på tåget som aldrig kom,fick hör att det var förseningar så jag ringde till Karins nagelhörna(där jag fixar naglarna) och sa att jag sitter fast o väntar,fick höra att om jag vart 10 min försenad kunde hon inte hinna med alla mina naglar....:-(  -Då tar jag en taxi på en gång sa jag och stack.
Inte det lättaste att hitta taxi och jag kände mig så stressad klockan var 11.25 och jag skulle vara där 11.30. Haffade en taxi till slut och åkte raka vägen mot Solna,kom dit kvart i men gulliga som dom är så hjälptes två av med varsin hand för att hinna med alla mina naglar,Vilken tur!!!!för jag behövde verkligen fixa till dem.
Sen gick jag till jobbet och lämnade in mina nycklar,pratade lite min arbetskollegor och väntade på P som jobbar i närheten. Sen åkte vi till baby proffsen för att köpa bilbarnstol till bebisen i magen :-) efter det raka vägen till dagis. Ingen av oss orkade laga mat som vanligt så vi åkte och käka plankstek,zeb tog pizza så klart och till efterrätt åt vi en jätte god pannacotta.
Nu blir det att stryka skjortorna till grabbarna och min klänning till bröllopet som börjar kl.14,måste en snabbis till Nacka Forum och handla.
Kramiz

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis till beben i magen, vilka underbara naglar, vill me göra men ha rinte råd å göra i ordning dem så ofta som behövs.



Tack tack, ja det känns bra men va riktigt skeptisk i början ;)

2009-11-09 @ 12:10:55
URL: http://beccastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh