Totalt antal besökare:

Lite om lördagens bröllop


I lördags var vi på våra vänners bröllop,det var fantastiskt fint. Bruden var så vacker eller som Zeb sa i kyrkan -mamma hon ser ut som en prinsessa och drog på ett smile och såg kär ut hahaha. Det var i Engelbrekts kyrka och sen var det middag och fest på Grand Hotell i spegelsalen,otroligt vackert alltihop. Ett bröllop man alltid kommer minnas.
Maten var god och stämningen bra.Zeb var en riktig gentleman hela kvällen. När han såg att vissa höll tal så ville han också göra det så vi anmälde honnom till det men det tog för långt tid så till slut tröttnade han och bad mig säga till dem att han inte ville hålla tal längre. Han är sååå söt.

Tyvärr så var vi tvungna och åka hem kl.22 efter vi hade hunnit med en dans för Zeb var trött och ville hem. Men så är det när man har barn,vi fick alla fall vara med i deras stora dag. Missade bröllopstårtan som jag fick höra var fin och god :-( . En sista bild från den kvällen:
I söndags tog vi det lugnt,min lillebror var också på bröllopet så vi tog med honnom hem och han sov över igår med,därför har jag inte hunnit blogga något. Idag sitter han och Zeb här bredvid meddans jag skriver lite och tittar på bilderna från bröllopet,tyvärr vart de mörka.
Vet ej vad jag ska hitta på med dem idag,så vi får väl se hur dagen urartar sig :-)

Kramiz

Kommentarer
Postat av: christina

Hej gumman roligt att se att du har skaffat en blogg alltid kul lite ovant för mig vill ju hitta sidan med klippningen. Och det var fina naglar du hade gjort:) Snart kommer bebbe:) Kram

2009-10-26 @ 15:08:27
Postat av: Karen

Ja lite kul att göra nåt nu när jag kommer vara hemma.



Kram

2009-11-09 @ 11:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh