Totalt antal besökare:

Hemma från jobbet

Måndag idag...ny vecka,ikväll ska jag till doktorn på mvc. Är gravid i sjunde månaden och det känns som jag är inne i det sista :-( ont i magen, konstant sammandragningar,ichias(hur man nu skriver) och ont i knäna. Kan det bli värre?? Trodde andra graviditieten skulle vara lättare men åhhh nej!
Är beräknad till den 1jan så man får väl knippa så att man inte åker in till jul el nyår.



Förutom all de onda så försöker jag vara social och hitta på saker så gott jag orkar/kan,i fredags så kom syrran över för att vara med Zeb (min son) så jag å killen kunde gå på bio. Vi såg flickan som lekte med elden...den var jätte bra. Men man bör se män som hatar kvinnor först(också bra). Kul med svenska filmer som är bra gjorda och spännande. Kan tipsa om hyrfilmer som kommit som är såå spännande,"Johan Falk" har sett 4 av 6 filmer och nästa vecka kommer de två sista väntar med stooor spänning. 



På lördan sov Zeb hos mormor så åkte vi till norra brunn,bra ställe att gå på om man vill få sig ett gott skratt.
Den kvällen var det 4 komiker, tre av dem kände jag inte igen men de var roliga sen var det Jonas Gardell,måste säga att jag var lite skepptisk mot han men jag hade såå fel. Gick därifrån med ont i kinderna av all skratt. Längtar till november då kommer min favorit dit.... Magnus Betner! 



På söndag sov vi ut till 9 sååå skönt,det gör man ju aldrig annars,men saknade den lilla rösten -mamma jag vill ha frukost,-mamma jag vill leka -mamma mamma.
Vi segade hela dagen till vi bestämde oss för att åka till chokladmässan,väl där var det långa köer och jag hade ont i magen och ingen bra jacka att stå och köa med så länge,vi åkte istället till sturekatten o fika, mysigt sen tog vi en promenad inne i sturegallerian och åkte mot tyresö för att hämta mamma,bror och Zeb. När vi började närma oss såg vi en brand....å herregud har aldrig sett en brand live,vilka lågor. Brandkåren var där,det var i nån byggnad nära en mack ush och röken vart större och mörkare. Hoppas ingen omkom,har inte hört nåt om det på nyheterna.
Våra planer var att bjuda familjen på middag hos oss men det vart mcdonalds istället,sen åkte vi hem-helt slut.



Vad tråkigt det ser ut utan bilder med bara massa text, ska ha med mig kamera vart jag än går och lägga in här.
Jaja det var helgen och den gick lika fort som den kom. Nu ska jag läsa lite för Zeb som är hemma med mig idag(han gillar att vara hemma). Kommer bli mer sån nu när jag snart ska få havandeskapspenning. 
Får se om jag blir sjukskriven nu de sista två veckorna....hoppas hoppas för min kropp orkar inte jobba mer tyvärr,den har sagt ifrån nu.



Chao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh