Totalt antal besökare:

Halloween helg! 31/10

I torsdags fyllde Michel år,Zeb och jag åkte dit för att fira honnom,han önskade sig en pannkakstårta av mig(han älskar mina pannkakor). Zeb hjälpte mig att göra smeten och så stekte vi tillsammans sen bakade jag bröd och så åkte vi hem till mormor.
Vi åt peruansk mat som min mamma hade gjort och så dekorerade jag tårtan med jordgubbar, min moster var där med mina kusiner och vi sjöng för Michel. Han vart jätte glad för det.

Nu har halloween helgen kommit, Zeb vill så gärna klä ut sig till drakula det har han sagt sen i somras.
Vi får se hur det blir med det, vi ska på kalas idag och fira min  lillebror. Det blir nog så att han får gå utklädd dit.
Ska gå till Nacka Forum och se om jag hittar något till honom. Men just nu vill jag bara ha lugn och ro och dricka upp mitt Chai te från espresso house sååå gott.

Kan verkligen rekommendera den,prova annars deras Chai latte på plats,jätte god!

Igår var vi i Nacka forum för att handla lite presenter och så passade vi på att äta Crepes,som stora pannkakor fyllda med kött eller min favvo, parmaskinka,getoströra,valnötter,honong och ruccola .
När vi satt där så sa Zeb till mig att när han blir lika stor som pappa ska han gifta sig med mig(han verkar vara inne i nån period nu),jag sa att det går inte då han är min son och han vart jätte ledsen.
Han är så söt,säger hela tiden att jag är så vacker ock han älskar mig :-) jag blir lika rörd varje gång.


Nu ska jag fixa håret och sminka mig.

Kramiz


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allt är bra med dig du är jätte vacker med magen alltid roligt och se andra som är gravida=) Hopas du får en härlig dag då du vaknar kram Chris

2009-11-02 @ 02:21:31
Postat av: Karen

Tack så mycket :-)

2009-11-09 @ 11:15:51
Postat av: Karen

tack så mycket :-)

2009-11-09 @ 11:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh