Totalt antal besökare:

Grå fredag 16/10

Man blir ju så deppig när man tittar ut,inte en tanke på att sätta min fot utanför dörren,Zeb är hemma och myser med mig men nästa vecka blir det dagis(förskolan,jag vet!) hela veckan. Måste boka tid till sjukgymnasten och fixa med sånt jag inte gjort denna vecka. Jag orkar inte mycket just nu alla fall.
Fotot taget imorse med mys kläder

I förr igår var jag i stan med mamma,min moster och Zeb men det vart bara en snabbis på en liten peruansk restaurang sen gick vi till Högtorgs hallen för att handla lite sen var det att åka till mami.
Zeb plockade löv på vägen som vi spara,tänkte hitta på nåt me dem,fina röda toner som skulle passa i köket :-)

Min mamma är världen bästa mormor,Zeb älskar att vara med henne och han tjatar om att åka dit,sen älskar han min lille bror det är hans bästa kompis säger han sååå söt.


Mamita(Zeb säger så) och Zeb på t-banan

Jaha nu ska man vara hemma ett bra tag,typ2år så nåt måste jag hitta på att göra under mammaledigheten. En av orsakerna att jag började blogga hehe,Förutom att jag satt mina mål med kroppen. Så fort jag kan ska jag börja träna på Sats och gå mycket,målet med det är att nästa år i dec ha fått bort magen så jag kan fixa brösten. Man ser ju inte längre ut som innan man fick barn men det betyder absolut inte att man ska acceptera det och förfalla. Jag är nog mer motiverad nu än innan jag fick barn.
Vill börja gå på danskurser också...älskar att dansa.

Nu ska jag surfa runt lite innan det är dags för lunch,kanske baka bröd mmmmm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh