Totalt antal besökare:

Fixat brudens naglar :-)

Nu har jag fixat klart brudens naglar,mammans och mosters :-) hoppas de blev nöjda,såg ut som det alla fall.
Jag började 9.30 och sista vart klart 14,kändes inte jobbigt men nu känns  det i vaderna och magen.
Ska städa upp efter mig och hämta zeb på dagis,saknar honnom massor. imorrn måste jag iväg tidigt till frisören ,sen mina naglar och till jobbet för att lämna in nycklarna. Kommer sakna jobbet,och vissa personer. Men som alltid på H&M så ses man igen,oavsett vilken butik man kommer till så har man jobbat med nån tidigare.

Här kommer en bild på Brudens naglar,de ser väl bra ut?? Är inte proffs,har bara gjort på 3 pers tidigare.


Känns som bebisen har det trångt där inne,rör sig hela tiden,känns som hela magen skakar. Kanske har jag en otålig bebis som vill ut nu....nänä det är 10 veckor kvar så hoppas inte den tittar ut alldeles för tidigt.

En annan sak jag tänkte på.......när jag var i stan i veckan hade julpynt kommit upp,herre gud i oktober känns som det är alldeles för tidigt. Inte ska man behöva tänka på julen nu? Tycker det blir tidigare o tidigare för varje år som kommer! När blir det nästa år i september eller?

Nu ska jag städa upp efter mig och hämta min corazon (hjärta),som vi kallar Zeb för.

Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh