Totalt antal besökare:

Äntligen vila 21/10

Jag i peru 08-

Igår åkte jag till stan med min mamma,ville se lite vagnar och kolla upp hur mycket vi skulle lägga ut. Hittills är vi uppe i 10.000kr och mer blir det,tänk vad mycket man gör av med och självklart vill man ju ha den finaste  och bekvämaste vagnen och allt ska matcha hahaha man är ju knäpp. Jag måste ju börja om på nytt för jag ville inte behålla det jag köpte när Zeb födddes ,nä nytt barn nya saker tycker jag. Alla hans kläder skänker vi till välgörenhet och mycket hade han bara använt max 2 gånger...men sån är jag.

Som sagt åkte jag till stan efter att ha lämnat Zeb på dagis 9.30,var på resande fot till 16 och sen hem med Zeb,lagade mat och ja...kl 22 fick jag äntligen sitta i soffan och se en film P hade hyrt till oss. Zeb hade svårt att somna med pappa igår så till slut fick jag rycka in och låg där och klia han i ryggen i 30 min. Det får man väl ta när man har långa naglar eller klor som Zeb säger hahaha.

Idag ska jag nog luncha med en vän om jag orkar ta mig upp ur soffan :-D,satte mig här för en liten stund sen.Började städa direkt efter jag lämnat Zeb på dagis. Måste nog prova klänningen jag köpte till helgens bröllop och se om den fortfarande passar,magen har ju växt sen dess.

Imorgon blir det nagelsalong här hemma,bruden +2 kommer och fixar naglarna här. Hoppas hon blir nöjd:-)

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh