Totalt antal besökare:

Alla dessa papper!!! 28/10

Lämnade Zeb på dagis imorse,bestämde mig att så fort jag kommer hem ska jag ta tag i all pappersarbete,räkningar mm som jag lagt åt sidan. Ringde samtal till försäkringskassan om tillfällig föräldrar penning som jag varit jätte slarvig med,och då menar jag jätte!! Upptäckte i början av det här året att jag inte anmält till försäkringskassan då jag varit hemma med Zeb...hur slarvig kan man vara??

Så 2009 skickade jag in vab(vård av sjukt barn) från 2007!!! jag har struntat i att skicka in alla,tog de som var längre perioder bara. Förstår ni hur mycket pengar jag förlorat på det men men,måste skärpa mig för jag kan inte säga att jag förbättrat mig än. Nog om det!

Igår var jag på bio med min lille bror och såg "Upp",jag hade sett den med Zeb o Peter men Michel ville se den så. Den är rolig OCH sorlig ,blödig som jag är fällde jag några tårar första gången. Peter trodde jag skämtade haha, jag kan verkligen gråta för minsta lilla. Kan inte skylla på graviditets hormoner för jag hade nog gjort det ändå. Efter filmen gick vi till åhlens för att lukta lite på parfymer, fick nyaste Armani parfymen av Peter i måndags och vill känna doften innan jag bröt förpackningen. Den luktar jätte gott så jag behöll den. Han är verkligen bra på att välja parfymer :-)

Nu ska jag fortsätta med mitt pappersarbete....tråååkigt men det måse göras,imorgon ska vi till Michel med pannkakstårta som han önskade sig och då kommer jag inte ha tid med annat. Synd att syrran jobbar men på lördag är det kalas och då ska jag äntligen få träffa henne,ses inte så ofta för arbetstiderna men i nov har hon semester och då ska jag passa på att umgås med henne mycket(om hon själv vill).

Min vackra syster Gissella :-)


Kramiz

Kommentarer
Postat av: Gissella

Vill se fler bilder av mig!!!!!

2009-11-24 @ 17:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh