Totalt antal besökare:

Sjuk av vaccinet 7/11-09

Jag är fortfarande hängig och det känns mer som det går åt fel håll. Trodde inte jag skulle få såna biverkningar,det är tur att Zeb klarat sig. Men det är typiskt mig att få biverkningar och bli sjuk för minsta lilla. Vi skulle iväg idag kl.17 men som det ser ut nu så kommer jag inte upp härifrån :-(
Vi hade föst tänkt gå på AIK matchen innan festen men det blir att se den på tv4 istället.

Igår kväll så gjorde min älskling äppelpaj i en stor form....den godaste pajen jag ätit,jag älskar hans paj. Tyvärr är den slut nu,vi äter som vi aldrig fått mat förr hhaha. Ska lägga upp en bild på pajen när jag orkar.


Har inte så mycket mer och berätta då jag bara legat och inte gjort nåt alls.


Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh