Totalt antal besökare:

Om igår....

I går när jag och P satt i vardagsrummet så lekte Z i lekrummet med sina djur,när jag kommer in så ligger alla hans böcker på golvet,han hade stllt sina djur i bokhyllan och de andra i en stor hög sååå gulligt att jag var tvungen och ta en bild.


I morgon ska jag till sjukgymnasten och få lite akuputur för min ryggvärk.
Sitter nu i soffan och försöker koncentrera mig på att skriva men har en buse som inte vill somna.
Vi försöker köra nattning varannan kväll och med mig funkar det men så fort pappa ska natta så ska han upp antal gr och säga god natt till mig och göra det ena o det andra.

Något som han kör som system är att han låter oss läsa klart sagorna och när det är dags att släcka så viskar han gulligt - jag är hungrig och törstigt :-)

Visst vi är mesiga klart vi går upp och fixar hans lagom vart o`boy och yoghurt med äpple o kanel och havre gryn med russin sen somnar han.... och detta är varje kväll. Det spelar ingen roll hur mycket han ätit innan,han ska ha detta innan han somnar.

JUST NU....

Nu har jag gått upp ur soffan 3 gr på kort stund för han ville ge mig en puss sen skulle han viska i mitt öra att han inte kunde sova för det var så mycket oväsen från tv:n( inte sant) och tredje gången för att viska att han ville sova i soffan(för att jag sitter där,annars brukar han aldrig be om det).

Så nu sitter jag här och hoppas han somnar.....fel han hoppade upp nyss och vill att jag ska ligga bredvid han för jag är söt :-) säger han.

Klockan är 8.48 och han somnar inte så jag måste nog tyvärr hoppa in för nu pratar han för mycket och försöker få pappa att låta han leka med sina djur för han har tydligen inte lekt tillräckligt idag hahahaha.

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Natta, Amandas mamma

Hola Karen!



Hittade din blogg på familjeliv idag. Kul att läsa om dig och din familj. Hoppas allt är bra mer dig, förutom dina värk då :-)



Kram från Natalia

2009-11-17 @ 22:13:43
URL: http://mammanatta.com
Postat av: Viktkamp

Såklart djuren skulle stå i bokhyllan.. ;)

2009-11-18 @ 19:11:17
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh