Totalt antal besökare:

25/11 Min dag! (uppdaterat 26/11)

Morgonen började stressigt,jag vaknade i tid men hade för ont i blybenet så jag kom inte upp ur sängen. Jag blir så stressad när jag ska lämna Z på dagis nu för tiden,de går oftast på utflykt vid nio och jag har nog inte kommit i tid en enda gång på flera månader(gångerna jag ska lämna). Kommer när de redan är ute,igår fick P lämna för jag klarade inte det och då fick han åka och lämna han i parken där de var(en lång bit från dagis).

Alla fall de var redan ute och det vart en snabb hej då för jag höll också att  komma sent till sjukgymnasten. Jag måste ha gott om tid på mig vart jag än går nu när jag måste gå långsamt och har ont.

Hos sjukgymnasten blev det akupuntur för andra gången och måste säga att idag gjorde varenda nål ont(kändes knappt förra gången),sen knäckte hon lite det var så skönt... behövde verkligen det.

Sen hade jag en timme på mig att gå runt i stan och leta efter nåt att ta på mig på lör, sen skulle jag träffa upp syrran och äta  lunch på Rice i östermalm. Jag hittade en klänning på Cubus av alla ställen.(har aldrig tittat på kläder där) Dessutom hade de nåt drive bara idag 30% rabatt på alla kläder! Sen vart det H&M för att leta axelbandlös BH. Det var inte det lättaste,herre gud vad man ser ut nu när jag är gravid inget sitter som det ska :-(

Så här stor har jag blivit:


Sen vart det lunch med syrran,hennes kompis och mamma som hade varit hos sin sjukgymnast. Lunchen drog ut på tiden och jag skulle var på jobbet kl.14 för att fixa lite papper innan naglarna skulle fixas 14:30. Kom dit 14.15 kände mig jätte stressad och otrevlig mot mina arbetskollegor som jag inte hann prata med. Sorry tjejer :-(

14:35 Hos Karins Nagelhörna ,fick vänta ca.15min sen när det var min tur så tog det sin lilla tid :-c Mina naglar såg för jävliga ut då jag hade gått mer en 4 v sen jag var där,fick avboka två ggr för jag och Z var sjuka.
Syrran var med så hon tog kortet och den här med eftersom hon var så uttråkad av att sitta där


Hahaha min roliga/söta syrra, när vi satt där så fick hon sms av en arbetskompis som frågade om hon skulle med på MARATONBIO!!! Hahahaha har aldrig hört det förr,man ska alltså gå på minst 3 filmer på olika biografer i rad!!!! Sant :-D De var redan några som nappat på det.

Just det,naglarna vart  klara ca.16.20 vart så sent att jag fick skynda mig till Z dagis men på vägen så
stannade t-banan i gamla stan och så sa konduktören att vi skulle vara kvar där ett tag så de som ville kunde byta till tåget mittemot som precis hade kommit in,bråttom som jag hade byte jag självklart tåg och vad händer...andra tåget åker iväg grrrrr... Så jag står inne i andra tåget som säger samma sak som första och människor börjar gå av så jag gjorde detsamma och ser att två tåg står i kö för att komma in så jag sätter mig i bänken och då åker den jag hade hoppat av från grrrrrrrrr Förstår ni ???? när man är så stressad. Fick ringa dagis igen och säga att jag blir ännu senare.

Ok mina vänner nu ska jag umgås med min son som sitter och tittar på Scobidooo.....

;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh