Totalt antal besökare:

Irritation!!!

Något som kan irritera mig är när man åker kommunalt och ska av t-banan är människorna som står vid dörren och vägrar ställa sig utanför så vi andra kan komma ut,varför tänker man inte lite själv??
Eller de som står mitt i i vägen när man ska ut/in från en dörr.

Människor som inte har nån hyfs alls i kroppen,har man inte lärt sig något alls under åren i skolan.
Bara ren hyfs sådan som alla människor borde kunna,stora som små.

Under alla år jag jobbat i butik så har jag haft massor med kunder som verkligen inte kan bete sig,inför andra kunder eller i kassan. Kan vara något så enkelt med att hälsa tillbaka när vi säger Hej till att komma ut från proven och lämna kläderna slängda på golvet i provhytten :-O Vad får man ut av det??

Skulle kunna berätta många historier om ohysade kunder men ni har säker sett själva hur människor beter sig ute.

Ville nog bara mest skriva av mig, eftersom jag tycker detta händer så ofta och tycker att folk borde tänka lite mer på sina medmänniskor.

Respekt föder Respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh