Totalt antal besökare:

Fredag joho!!!

Skridskobanan i kungsan

God morgon!

Vaknade med mer krafter imorse,känns skönt så jag tänkte ta med Zeb till kungsan för att åka skridskor, om han nu vill. Han brukar helst vilja vara hemma och leka med djuren.
Ska träffa upp syrran och gå till BR,hon har lovat köpa mer djur till hans samling:-)

Sen blir det att ta det lugnt ikväll med fredags mys, imorgon ska vi på bröllop och känner jag mig rätt så kommer jag inte orka om jag är ute och går för mycket idag.....herre gud jag låter som en gammal tant.
Men tur att det bara handlar om bestämd tid och inte livet ut.
Nu är det 49 dagar kvar till BF :-)


Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh