Totalt antal besökare:

Fortfarande lite dålig 9/11-09

Ny vecka igen,tiden går ju så fort :-0 Om ca 7 veckor kommer bebisen och jag känner mig inte lika förbered som med första. Enda inhandlat är bilbarnstolen. Ska nog börja med det när lönen kommit. Sen vill jag ju sälja Zebs vagn så jag kan köpa en ny. Vet precis vilken jag vill ha. Absolut ingen fel på hans men vill ha en helt ny. Peter tycker jag är lite knäpp haha.

I lördags vart det ju inget av det som var planerat eftersom jag kände mig dålig,så det var att ligga hemma framför soffan och titta på AIK matchen mot Göteborg, Självklart vann AIK IGEN!!!! gissa om Peter var glad. Festen vi skulle till vart ju inget av heller. Medans jag låg  här och tyckte synd om mig själv så lekte mina grabbar på golvet.
Igår var det Fars dag,mina planer vart inte av men började må lite bättre senare på dagen så vi åkte och käka Peruansk mat i skogskyrkogården med familjen. Tur att man kan äta det nånstans för ingen av oss är bra på laga mat, kanske något som skiljer oss från andra peruanska kvinnor :-( Men trevligt var det och fort gick det för jag kände mig dålig och hade ont i magen av kläderna som satt åt. Inte ens mamma kjolen sitter bra längre Grrrr....

La familia :-)

Ja det var mig helg,kommer vara hemma hela dagen så det kan bli några andra inlägg under dagen.

Kramiz

Kommentarer
Postat av: jessica

trevligt

2009-11-09 @ 11:09:05
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh