Totalt antal besökare:

22/11 Sen frukost

Hela familjen vaknade sent idag så det vart en väldigt sen frukost med jätte goda scones. P tyckte att vi skulle testa och ha i linfrö, nyttigt och gott kändes det.Z drack två koppar lagom varm oboy och 3 knäckebröd,han ville inte ens smaka på de nybakade.

Kalaset igår var trevligt,var kvar till 21 sen satt jag o P och tittade på en film som jag inte såg hela,minns inte när jag somnade.

Har drömt om godis hela natten så idag blir det nog godislandet besök, känner mig seg och har ont överallt men vill inte vara tråkig så något måste vi hitta på.
Z håller på ställer ut alla djuren på golvet i vardagsrummet,och P spelar PS3. Orkar inte gå upp och hämta kameran för att överföra bilderna från igår...får ta det sen.
Har inte så mycket att skriva om just nu eller jo,har lite tankar men orkar inte just nu alla fall.

Ska ta och surfa runt lite och se vad man hittar för roligt :-)

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh