Totalt antal besökare:

21/11 Vilken solig morgon :-D

God morgon

Nu är man vaken åhh....hade velat sova lite längre men Z väckte mig med sitt snack om gosedjuren och hjärter. Sen vart det tyst för en stund och då hör jag han ropa -Jag är färdig! från toaletten,då var det bara att gå upp.

Idag ska vi iväg till min kusin som fyller 15 år men jag måste iväg och handla present och lite annat först.

När jag surfade igår natt så hittade jag en sida där de säljer sexiga tomtedräkter, Fastnade speciellt för en men inget jag kan ha i år. Ska verkligen göra allt för att komma in i den till nästa år ;-) Så det blir hårdträning så fort jag kan. Här är bilden:
eliteladies.se

Snygg va?
Är det någon som har tips på andra sidor där man kan hitta sexiga tomtedräkter?

Nu blir det frukost med familjen ;-)


Kommentarer
Postat av: sara

tack så jätte mycket för det karen!!

2009-11-21 @ 11:33:37
URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: Gissella

Den var snygg!!!!! En sån måste man juh köpa:p

2009-11-22 @ 13:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh