Totalt antal besökare:

19/11 God morgon

Ännu en sömnlös natt,Somnade sent och sen kom Z och la sig i våran säng,vart klämd av båda grabbarna så till slut gick jag och la mig i bäddsoffan som under graviditeten har känts hård. Vem tror ni kom efter tidig på morgonen? jo Z och ville att jag skulle klia han i ryggen :-( hoppas jag kan sova lite under dagen. Kanske får jag Z att somna med mig,han är fortfarande hemma för jag vill inte att han ska bli sjukare då han är hes och hostig.

Vet ej vad jag kommer orka med idag men borde städa lite hemma innan det förfaller. Blir lätt så när man bor litet. Vi letar efter större men inte så lätt när man vill bo kvar i kommunen el området.

Sitter och små blänger på tv4, de pratar om hur man ska överleva mörket : Med te och tända ljus....låter mysigt kom på att våra tändstickor är slut för jag har tändt ljus som en galning hemma. I toaletten har vi tre olika doftljus,i köket två och i vardagsrummet två sen har vi i sovrummet med. Ljus är mysigt och dogtar såå gott.

Zeb vill nu att vi ska leka och lägger djuren på min mage och framför mitt ansikte...får återkomma sen.

Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh