Totalt antal besökare:

17/11 v33+3

I morse var jag hos BM, tyvärr sen pga dålig kommunikation mellan mig och killen. Det vart 10 min besök så jag hann inte fråga det jag hade tänkt men får ta det nästa gång.

Annars var mina värden bra och jag väger nu 67 kg alltså har jag gått upp 12 kg under grav.
Får vi se hur långt tid det kommer att ta sen när jag ska ner till mitt ursprungliga vikt på 55 kg.

Alla fall idag känns allt jobbigt och hormonerna pendlar från skratt till gråt,kan bero på att jag hade svårt att sova i natt för Zeb är sjuk och hostar mycket sen kommer han över till våra säng mitt i natten.
Vem är det då som blir klämd i mitten eller nästan ramlar ner när man byter plats?...Jo jag.

Nog om graviditeten!


Kommentarer
Postat av: Gissella

Lika fin som alltid!!!!!! Längtar att se underverket som nu är i lilla magen:-D

2009-11-22 @ 13:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh