Totalt antal besökare:

5/12 Baby shower!

Kom hem ca kl.23 i lördags,var på min baby shower. Mamma och syrran överraskade mig men jag hade mina aningar :-). Det var jätte trevligt och de hade bjudit vänner som jag inte träffat på ett tag. Tyvärr kunde inte alla komma men de flesta var där.
Det var hemma hos mammas kompis och vi fick lasagne med god peruansk sallad,tårta.


Vi var 16 st med vänner och familj, vi gjorde tre lekar som hade med mig att göra och vinnaren fick ett pris. Efter maten fick jag öppna presenter och sen var det tårtdags mums.

Första leken:Jag gick ut ur rummet och de skulle på en lapp försöka beskriva hur jag så ut och hur jag var klädd, sen skulle jag välja ut den som hade beskrivit mig bäst. Vinnaren vart Molin som förutom att hom beskrivit min klädsel bra hade också skrivit att jag inte hade trosor på mig hahaha(hon hörde mig säga det i hallen)

Andra leken: Först skulle jag ställa mig i mitten så alla fick se min mage i någon minut sen fick de kapa av så mycket toa papper som de trodde min mage var i storlek,de fick var och en komma och mäta pappret runt min mage och den som kom närmast vann. (min magen=8st toa ark) Den vann Jessica.



Present öppning :-)




Tredje leken: Gick ut på att minnas 10 av presenterna jag fått,de lades på en bricka och alla fick titta igenom dem en stund sen fick vi skriva ner det i en lapp. Kan säga att jag hade överlägset sämst minne (kom bara ihåg 5 av dem) medans de andra hade 9 som sämst. Får väl skylla på graviditeten:-)


Lite andra bilder:



Det var en mycket trevlig kväll !!

Tack Mamma och Syster...älskar er !





Kommentarer
Postat av: Nina

Kul med baby shower! Ser ut som du hade en bra kväll =)

2009-12-07 @ 10:27:32
URL: http://petitfashion.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh