Totalt antal besökare:

30/12

Herregud 2 dagar till Bf!!!! Tror inte jag kommer gå över tiden den här gången,känns lite annorlunda där nere med tryck och små "värkar".

Lite nervös faktiskt,tänk om det skulle hända något nu ! P är på jobbet idag så jag är själv. Har duschat för att vara beredd att åka ifall det går fort.

Saknar min lilla Z,vi ska hämta honom idag. I morgon är det nyårsafton,mamma och lillebror ska fira med oss.

Har tänkt mycket på lägenheten vi såg igår.....VILL HA DEN!!!!! Hoppas hoppas. Av alla lägenheter vi sett är den här den enda som vi direkt kände ville ha. Det kommer bli svårt att vilja ha andra lägenheter efter att ha sett den här.

Nu ska jag dricka upp mitt te,äta yoghurt och titta klart på "Doctors" (tv4)

Puzz

Kommentarer
Postat av: Lee - mamma till Melwin

Det var jätte jobbig när man kom fram dit. Usch! Idag känns det bra men hela kvällen igår var jag helt uppe i varv! Snart dags för bebis ser jag! Kul kul! Min lille pojke blev 11 månder igår..

2009-12-30 @ 19:57:44
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas du fått din bebis nu =)

2010-01-04 @ 22:42:12
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh