Totalt antal besökare:

29/12

Nu är vi hemma igen men kvart i sex åker vi till lägenhetsvisningen,lutar åt att Z sover hos mormor en kväll till.

Var hos BM kl 14,det gick bra. Hot mätte magen och undersökte mig, livmodertappen var mjuk och magen följde min kurva. Har gått upp 16 kg(4kg mer än med zeb) Inte så mycket tycker jag.

Efter det tänkte vi äta på peruans restaurang men de hade stängt igen,så vi åkte till Hötorgshallen men kände inte för att äta där så vi gick till djingis khan men de hade stängt mellan 15-17 så vi åkte till våran indiska favorit Two Indians, alltid lika gott så nu är jag super mätt.

Nu måste jag börja göra ordning mig till visningen,tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh